ElarK-PNU

Відеоблогінг у сучасному українському інформаційному просторі: стратегія виходу українських медіа в соціальні мережі YouTube і TickTock

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Желінська, Наталія
dc.date.accessioned 2022-01-14T10:26:39Z
dc.date.available 2022-01-14T10:26:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Желінська Н. В. Відеоблогінг у сучасному українському інформаційному просторі: стратегія виходу українських медіа в соціальні мережі YouTube і TickTock: магістерська роб.: 061 Журналістика / Наталія Желінська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5860
dc.description.abstract З розвитком комп’ютерних технологій активно розвиваються засоби масової інформації в інтернет-просторі. Одним з різновидів нових медіа, що переживають сьогодні період бурхливого розвитку, є відеоблог. Ступінь впливу відеоблогінгу на громадську думку сьогодні досить великий. Маючи величезну кількість підписників, відеоблоги, за своєю суттю, починають рівнятися до таких каналів передачі інформації, як ЗМІ. Мета дослідження – вивчення відеоблогу як об’єкту мультимодального аналізу через дослідження стратегії виходу українських медіа в соціальні мережі YouTube і TickTock. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Відеоблогінг у сучасному українському інформаційному просторі: стратегія виходу українських медіа в соціальні мережі YouTube і TickTock uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу