dc.contributor.author |
Михайлюк, Ольга Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-20T08:57:00Z |
|
dc.date.available |
2022-01-20T08:57:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Михайлюк О. І. Специфіка шкільного аналізу художнього твору: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Ольга Ігорівна Михайлюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 88 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5909 |
|
dc.description.abstract |
Вчитель зарубіжної літератури має залучити учнів до найкращих здобутків світового письменства. Який би метод чи методичний прийом не обрав учитель, які б інноваційні технології він не використовував на уроці, усі вони мають бути обумовлені самим твором і специфікою його аналізу. Тільки твір і його аналіз визначають методику його вивчення. Таким є професійний підхід до викладання предмета. Аналіз творів на уроках зарубіжної літератури має здійснюватися контекстуально із інтеграцією усіх можливих літературних процесів в єдиний світовий контекст. Мета дослідження – вивчення специфіки аналізу художнього твору (на прикладі роману Анрі-Марі Бейль Стендаля «Червоне і Чорне»). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
uk_UA |
dc.title |
Специфіка шкільного аналізу художнього твору |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
88 |
uk_UA |