Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Михайлюк, Ольга Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-20T08:57:00Z | |
dc.date.available | 2022-01-20T08:57:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Михайлюк О. І. Специфіка шкільного аналізу художнього твору: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Ольга Ігорівна Михайлюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5909 | |
dc.description.abstract | Вчитель зарубіжної літератури має залучити учнів до найкращих здобутків світового письменства. Який би метод чи методичний прийом не обрав учитель, які б інноваційні технології він не використовував на уроці, усі вони мають бути обумовлені самим твором і специфікою його аналізу. Тільки твір і його аналіз визначають методику його вивчення. Таким є професійний підхід до викладання предмета. Аналіз творів на уроках зарубіжної літератури має здійснюватися контекстуально із інтеграцією усіх можливих літературних процесів в єдиний світовий контекст. Мета дослідження – вивчення специфіки аналізу художнього твору (на прикладі роману Анрі-Марі Бейль Стендаля «Червоне і Чорне»). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) | uk_UA |
dc.title | Специфіка шкільного аналізу художнього твору | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 88 | uk_UA |