ElarK-PNU

Специфіка шкільного аналізу художнього твору

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михайлюк, Ольга Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-01-20T08:57:00Z
dc.date.available 2022-01-20T08:57:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Михайлюк О. І. Специфіка шкільного аналізу художнього твору: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Ольга Ігорівна Михайлюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5909
dc.description.abstract Вчитель зарубіжної літератури має залучити учнів до найкращих здобутків світового письменства. Який би метод чи методичний прийом не обрав учитель, які б інноваційні технології він не використовував на уроці, усі вони мають бути обумовлені самим твором і специфікою його аналізу. Тільки твір і його аналіз визначають методику його вивчення. Таким є професійний підхід до викладання предмета. Аналіз творів на уроках зарубіжної літератури має здійснюватися контекстуально із інтеграцією усіх можливих літературних процесів в єдиний світовий контекст. Мета дослідження – вивчення специфіки аналізу художнього твору (на прикладі роману Анрі-Марі Бейль Стендаля «Червоне і Чорне»). uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) uk_UA
dc.title Специфіка шкільного аналізу художнього твору uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 88 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу