Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гнатовська, Інна Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-24T13:16:48Z | |
dc.date.available | 2022-01-24T13:16:48Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гнатовська І. О. Формування комунікативної компетентності на уроках німецької мови засобами креолізованих текстів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Інна Олегівна Гнатовська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5934 | |
dc.description.abstract | Креолізовані тексти відображають національний характер носіїв мови, яка вивчається, та містять великий обсяг лінгвокраїнознавчої інформації. У таких текстах досить часто використовуються мовні засоби, характерні для розмовного стилю, а також граматичний та лексичний матеріал, який відноситься до різних сфер спілкування. Не менш важливою особливістю креолізованих текстів є те, що інформація, яка представлена у двох площинах (вербальній та іконічній) емоційно забарвлена, завдяки чому вона легше засвоюється. У зв’язку з цим, використання подібних матеріалів є вкрай важливим, оскільки вони є зразком сучасної іноземної мови і створюють ілюзію участі в повсякденному житті країни, мова якої вивчається, що є додатковим стимулом для підвищення мотивації учнів. Мета дослідження – розробити теоретично обґрунтовану методику використання креолізованих текстів як засобу формування комунікативної компетентності старшокласників на уроках німецької мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативної компетентності на уроках німецької мови засобами креолізованих текстів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 99 | uk_UA |