Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дудчак, Вікторія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-25T06:54:50Z | |
dc.date.available | 2022-01-25T06:54:50Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Дудчак В. В. Формування креативної мовленнєвої компетентності у письмі на уроках німецької мови у закладах загальної середньої освіти ІІІ ступеня: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Вікторія Вікторівна Дудчак. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5939 | |
dc.description.abstract | Необхідною вимогою сучасного світу є володіння хоча б однією іноземною мовою, яка є одночасно засобом міжособистісного та міжкультурного спілкування, пізнання, самореалізації і соціальної адаптації майбутніх випускників. Тому вивчення іноземної мови у закладах загальної середньої освіти має бути спрямоване на формування в учнів навичок та умінь користуватися мовними і мовленнєвими засобами не лише в контексті репродуктивно-продуктивної, але і продуктивної діяльності в нових, нестандартних ситуаціях усного та, що особливо є важливим у час інформаційних технологій, письмового спілкування. Метою дослідження є виявити особливості формування креативної мовленнєвої компетентності у письмі старшокласників та розробити практичні рекомендації щодо використання різних технік креативного письма на уроці німецької мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) | uk_UA |
dc.title | Формування креативної мовленнєвої компетентності у письмі на уроках німецької мови у закладах загальної середньої освіти ІІІ ступеня | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |