dc.contributor.author |
Горенич, Владислав Олегович |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-05T13:03:14Z |
|
dc.date.available |
2022-04-05T13:03:14Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Горенич В. О. Диференціація оцінювання фізичної підготовленості школярів 10-11 класів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Владислав Олегович Горенич. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6099 |
|
dc.description.abstract |
З’ясування оптимального набору морфологічних ознак, які найбільшою мірою характеризують рухові здібності старшокласників, є необхідним, позаяк дасть змогу обґрунтувати й розробити диференційовані критерії оцінювання успішності навчання учнів. Побудова навчальних програм з фізичної культури і диференційованих нормативів фізичної підготовленості з урахуванням рівня розвитку показників фізичного розвитку старшокласників дасть змогу індивідуалізувати процес фізичного виховання, що сприятиме ефективнішому навчанню й оздоровленню школярів. Мета дослідження – удосконалити систему оцінювання фізичної підготовленості школярів 10–11 класів для індивідуалізації процесу фізичного виховання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Диференціація оцінювання фізичної підготовленості школярів 10-11 класів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |