Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Горенич, Владислав Олегович | |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T13:03:14Z | |
dc.date.available | 2022-04-05T13:03:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Горенич В. О. Диференціація оцінювання фізичної підготовленості школярів 10-11 класів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Владислав Олегович Горенич. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6099 | |
dc.description.abstract | З’ясування оптимального набору морфологічних ознак, які найбільшою мірою характеризують рухові здібності старшокласників, є необхідним, позаяк дасть змогу обґрунтувати й розробити диференційовані критерії оцінювання успішності навчання учнів. Побудова навчальних програм з фізичної культури і диференційованих нормативів фізичної підготовленості з урахуванням рівня розвитку показників фізичного розвитку старшокласників дасть змогу індивідуалізувати процес фізичного виховання, що сприятиме ефективнішому навчанню й оздоровленню школярів. Мета дослідження – удосконалити систему оцінювання фізичної підготовленості школярів 10–11 класів для індивідуалізації процесу фізичного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Диференціація оцінювання фізичної підготовленості школярів 10-11 класів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |