ElarK-PNU

Диференціація оцінювання фізичної підготовленості школярів 10-11 класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горенич, Владислав Олегович
dc.date.accessioned 2022-04-05T13:03:14Z
dc.date.available 2022-04-05T13:03:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Горенич В. О. Диференціація оцінювання фізичної підготовленості школярів 10-11 класів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Владислав Олегович Горенич. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6099
dc.description.abstract З’ясування оптимального набору морфологічних ознак, які найбільшою мірою характеризують рухові здібності старшокласників, є необхідним, позаяк дасть змогу обґрунтувати й розробити диференційовані критерії оцінювання успішності навчання учнів. Побудова навчальних програм з фізичної культури і диференційованих нормативів фізичної підготовленості з урахуванням рівня розвитку показників фізичного розвитку старшокласників дасть змогу індивідуалізувати процес фізичного виховання, що сприятиме ефективнішому навчанню й оздоровленню школярів. Мета дослідження – удосконалити систему оцінювання фізичної підготовленості школярів 10–11 класів для індивідуалізації процесу фізичного виховання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Диференціація оцінювання фізичної підготовленості школярів 10-11 класів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу