Короткий опис(реферат):
Незважаючи на ключове місце оцінювання у педагогічному процесі, багатьма дослідниками відзначається, що існуючі способи оцінки рухової підготовленості недостатньо теоретично обґрунтовані, багато в чому не відповідають сучасним вимогам. Оцінювання здійснюється відповідно до єдиних нормативів, що розраховані на підставі популяційних середньостатистичних показників і не враховують індивідуальних особливостей школярів. Створення схем конституційної класифікації з використаним комп’ютерних технологій, що передбачають багатомірне сполучення соматометричних, психофізіологічних, функціональних характеристик, і побудова на цій підставі диференційованої системи оцінювання фізичних можливостей школярів є актуальною проблемою сьогодення. Мета дослідження – обґрунтувати можливість використання методів багатомірної статистики в процесі оцінки фізичних можливостей представників різних типів соматичної конституції різного віку.