dc.contributor.author |
Шевгеніна, Анастасія Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-08T05:55:40Z |
|
dc.date.available |
2022-04-08T05:55:40Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Шевгеніна А. О. Методика навчання рухливим іграм в початкових класах: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Анастасія Олегівна Шевгеніна. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 68 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6109 |
|
dc.description.abstract |
Етап молодшого школяра є відповідальним етапом, який дає відповідну основу для формування здорової і гармонійно розвиненої особистості, а рухливі ігри відзначаються передовими фахівцями в галузі фізичної культури і науки, як універсальний засіб всебічного розвитку учнів на етапі початкового шкільного віку. Ігрова активність використовується для задоволення соціальних потреб підростаючого покоління та підготовки до життя. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати значення рухових ігор та їх використання; експериментально перевірити педагогічні умови та методику навчання рухливим іграм дітей у сім’ї та суспільстві. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методика навчання рухливим іграм в початкових класах |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
68 |
uk_UA |