Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шевгеніна, Анастасія Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-08T05:55:40Z | |
dc.date.available | 2022-04-08T05:55:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Шевгеніна А. О. Методика навчання рухливим іграм в початкових класах: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Анастасія Олегівна Шевгеніна. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 68 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6109 | |
dc.description.abstract | Етап молодшого школяра є відповідальним етапом, який дає відповідну основу для формування здорової і гармонійно розвиненої особистості, а рухливі ігри відзначаються передовими фахівцями в галузі фізичної культури і науки, як універсальний засіб всебічного розвитку учнів на етапі початкового шкільного віку. Ігрова активність використовується для задоволення соціальних потреб підростаючого покоління та підготовки до життя. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати значення рухових ігор та їх використання; експериментально перевірити педагогічні умови та методику навчання рухливим іграм дітей у сім’ї та суспільстві. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика навчання рухливим іграм в початкових класах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 68 | uk_UA |