ElarK-PNU

Методика навчання рухливим іграм в початкових класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевгеніна, Анастасія Олегівна
dc.date.accessioned 2022-04-08T05:55:40Z
dc.date.available 2022-04-08T05:55:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шевгеніна А. О. Методика навчання рухливим іграм в початкових класах: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Анастасія Олегівна Шевгеніна. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6109
dc.description.abstract Етап молодшого школяра є відповідальним етапом, який дає відповідну основу для формування здорової і гармонійно розвиненої особистості, а рухливі ігри відзначаються передовими фахівцями в галузі фізичної культури і науки, як універсальний засіб всебічного розвитку учнів на етапі початкового шкільного віку. Ігрова активність використовується для задоволення соціальних потреб підростаючого покоління та підготовки до життя. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати значення рухових ігор та їх використання; експериментально перевірити педагогічні умови та методику навчання рухливим іграм дітей у сім’ї та суспільстві. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика навчання рухливим іграм в початкових класах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 68 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу