Репозиторий Dspace

Особливості розвитку координаційних здібностей у школярів молодших класів засобами рухливих ігор

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пироженко-Чорномаз, Наталя Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-04-08T10:13:52Z
dc.date.available 2022-04-08T10:13:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пироженко-Чорномаз Н. Д. Особливості розвитку координаційних здібностей у школярів молодших класів засобами рухливих ігор: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Наталя Дмитрівна Пироженко-Чорномаз. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 63 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6111
dc.description.abstract У молодшому шкільному віці відбувається закладка фундаменту для розвитку всіх здібностей та набуття знань, умінь і навичок під час виконання координаційних вправ. З огляду на швидкість розвитку координаційних здібностей цю вікову групу називають «золотим віком». Педагоги впродовж віків помічали, що рухливі ігри позитивно впливають на формування душі, розвиток фізичних та духовних здібностей дітей. Як наслідок побуту людей протягом століть в Україні століттями формувались народні ігри. Ці ігри відображають звичаї, побут і погляди на світ нашого народу. Мета дослідження – вдосконалення методики розвитку координаційних здібностей у школярів молодших класів засобами рухливих ігор. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості розвитку координаційних здібностей у школярів молодших класів засобами рухливих ігор uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 63 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись