Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пироженко-Чорномаз, Наталя Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-08T10:13:52Z | |
dc.date.available | 2022-04-08T10:13:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Пироженко-Чорномаз Н. Д. Особливості розвитку координаційних здібностей у школярів молодших класів засобами рухливих ігор: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Наталя Дмитрівна Пироженко-Чорномаз. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 63 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6111 | |
dc.description.abstract | У молодшому шкільному віці відбувається закладка фундаменту для розвитку всіх здібностей та набуття знань, умінь і навичок під час виконання координаційних вправ. З огляду на швидкість розвитку координаційних здібностей цю вікову групу називають «золотим віком». Педагоги впродовж віків помічали, що рухливі ігри позитивно впливають на формування душі, розвиток фізичних та духовних здібностей дітей. Як наслідок побуту людей протягом століть в Україні століттями формувались народні ігри. Ці ігри відображають звичаї, побут і погляди на світ нашого народу. Мета дослідження – вдосконалення методики розвитку координаційних здібностей у школярів молодших класів засобами рухливих ігор. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку координаційних здібностей у школярів молодших класів засобами рухливих ігор | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 63 | uk_UA |