Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Колодко, Анастасія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-13T10:35:06Z | |
dc.date.available | 2022-04-13T10:35:06Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Колодко А. В. Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання до формування моральних якостей молодших школярів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Анастасія Володимирівна Колодко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6124 | |
dc.description.abstract | Відомо, що одним із найважливіших у становленні людини є період шкільного життя. Саме в цей час закладаються основи особистості людини, формуються і закріплюються практично всі властивості та якості її характеру, ставлення до суспільства і самої себе. На це й націлені всі шкільні предмети, зокрема фізична культура. Проте, незважаючи на значні можливості, процес фізичного виховання у школі акцентований переважно на розвиток рухових якостей учнів, завдання ж морального й духовного виховання, по суті, ігноруються. Від учителя насамперед вимагають високої фізичної підготовленості підопічних, виконання ними встановлених нормативів. До того ж, ідеологія фізичного виховання школярів здебільшого перенесена із спортивної практики з її спрямованістю на вольові аспекти, дух боротьби, суперництва. Все це, звісно, важливо, але неможливо виховати всебічно розвинену особистість поза загальнолюдськими моральними цінностями. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально апробувати ефективність педагогічних умов підготовки майбутніх учителів фізичної культури до виховання моральних якостей молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання до формування моральних якостей молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 70 | uk_UA |