dc.contributor.author |
Кам’янецька, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-18T12:15:05Z |
|
dc.date.available |
2022-08-18T12:15:05Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Кам’янецька С. В. Теорія і практика культурно-освітньої політики урядів Другої Речі Посполитої: бакалаврська роб.: 014 Середня освіта (Історія та правознавство) / Світлана Володимирівна Кам’янецька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 61 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6584 |
|
dc.description.abstract |
Надзвичайно важливим є врахування історичного досвіду інших держав, щоби використати позитивний досвід і врахувати допущені помилки. Таким історичним досвідом може слугувати освітня політика, що проводилась урядами Другої Речі Посполитої у міжвоєнний період (1919 – 1939 рр.). Відновлена Польська держава була країною багатонаціональною, у ній проживали мільйони українців, білорусів, євреїв, німців, чехів, росіян. Однак замість обіцяної автономії нацменшини отримали репресії та порушення законів. Мета роботи – дослідити теоретичну і практичну складові культурно-освітньої політики урядів Другої Речі Посполитої у 1919 – 1939 рр.. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Історія та правознавство) |
uk_UA |
dc.title |
Теорія і практика культурно-освітньої політики урядів Другої Речі Посполитої |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
61 |
uk_UA |