Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кам’янецька, Світлана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-18T12:15:05Z | |
dc.date.available | 2022-08-18T12:15:05Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кам’янецька С. В. Теорія і практика культурно-освітньої політики урядів Другої Речі Посполитої: бакалаврська роб.: 014 Середня освіта (Історія та правознавство) / Світлана Володимирівна Кам’янецька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 61 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6584 | |
dc.description.abstract | Надзвичайно важливим є врахування історичного досвіду інших держав, щоби використати позитивний досвід і врахувати допущені помилки. Таким історичним досвідом може слугувати освітня політика, що проводилась урядами Другої Речі Посполитої у міжвоєнний період (1919 – 1939 рр.). Відновлена Польська держава була країною багатонаціональною, у ній проживали мільйони українців, білорусів, євреїв, німців, чехів, росіян. Однак замість обіцяної автономії нацменшини отримали репресії та порушення законів. Мета роботи – дослідити теоретичну і практичну складові культурно-освітньої політики урядів Другої Речі Посполитої у 1919 – 1939 рр.. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Історія та правознавство) | uk_UA |
dc.title | Теорія і практика культурно-освітньої політики урядів Другої Речі Посполитої | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 61 | uk_UA |