ElarK-PNU

Теорія і практика культурно-освітньої політики урядів Другої Речі Посполитої

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кам’янецька, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-18T12:15:05Z
dc.date.available 2022-08-18T12:15:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кам’янецька С. В. Теорія і практика культурно-освітньої політики урядів Другої Речі Посполитої: бакалаврська роб.: 014 Середня освіта (Історія та правознавство) / Світлана Володимирівна Кам’янецька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 61 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6584
dc.description.abstract Надзвичайно важливим є врахування історичного досвіду інших держав, щоби використати позитивний досвід і врахувати допущені помилки. Таким історичним досвідом може слугувати освітня політика, що проводилась урядами Другої Речі Посполитої у міжвоєнний період (1919 – 1939 рр.). Відновлена Польська держава була країною багатонаціональною, у ній проживали мільйони українців, білорусів, євреїв, німців, чехів, росіян. Однак замість обіцяної автономії нацменшини отримали репресії та порушення законів. Мета роботи – дослідити теоретичну і практичну складові культурно-освітньої політики урядів Другої Речі Посполитої у 1919 – 1939 рр.. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Історія та правознавство) uk_UA
dc.title Теорія і практика культурно-освітньої політики урядів Другої Речі Посполитої uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 61 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу