dc.contributor.author |
Лірник, Андрій Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-31T08:30:23Z |
|
dc.date.available |
2022-08-31T08:30:23Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Лірник А. І. Формування готовності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів фізичної̈ культури: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Андрій Ігорович Лірник. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 70 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6592 |
|
dc.description.abstract |
Освіта сьогодні розглядається не стільки як остаточно оформлений результат, що дає людині певну стабільність на все життя, скільки як процес, що йде крізь усе життя і який відкриває перспективи до постійного самовдосконалення й саморозвитку. На ринку освітніх послуг усе більш затребуваним стає емоційно-стійкий, висококваліфікований фахівець, що має здатність до творчості, рефлексії своєї діяльності, для якого характерна готовність до безперервного самовдосконалення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов формування готовності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів фізичної культури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування готовності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів фізичної̈ культури |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
70 |
uk_UA |