dc.contributor.author |
Мілевська, Олена Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-09T06:59:01Z |
|
dc.date.available |
2022-09-09T06:59:01Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Навчання розуміння текстів молодших школярів із затримкою психічного розвитку: Монографія / О.П. Мілевська. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори – 2006», 2016. – 202 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6634 |
|
dc.description.abstract |
У монографії викладена суть проблеми розуміння текстів як складової загально-наукової проблеми розуміння. Подано аналіз теоретико-методичних підходів до процесу формування розуміння текстів у молодших школярів та проведено аналіз сучасних дидактичних та методичних засобів роботи у цьому напрямку.
Розкрито особливості навчально-корекційного впливу щодо розвитку умінь розуміти тексти в учнів із затримкою психічного розвитку. Розглянуто психологічні передумови формування цих умінь у школярів даної категорії. Визначено дидактичний зміст критеріїв та рівні розуміння текстів учнями 4-х класів із затримкою психічного розвитку. Вміщено поетапну методику і спеціальне дидактико-методичне забезпечення з формування розуміння текстів у молодших школярів і затримкою психічного розвитку.
Монографія адресована фахівцям у галузі корекційної освіти; викладачам вищих навчальних закладів, студентам і магістрантам напряму підготовки „Корекційна освіта”. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
ПП «Медобори – 2006» |
uk_UA |
dc.title |
Навчання розуміння текстів молодших школярів із затримкою психічного розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |
dc.type |
Монографія |
uk_UA |
dc.format.pages |
202 |
uk_UA |