Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мілевська, Олена Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T06:59:01Z | |
dc.date.available | 2022-09-09T06:59:01Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Навчання розуміння текстів молодших школярів із затримкою психічного розвитку: Монографія / О.П. Мілевська. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори – 2006», 2016. – 202 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6634 | |
dc.description.abstract | У монографії викладена суть проблеми розуміння текстів як складової загально-наукової проблеми розуміння. Подано аналіз теоретико-методичних підходів до процесу формування розуміння текстів у молодших школярів та проведено аналіз сучасних дидактичних та методичних засобів роботи у цьому напрямку. Розкрито особливості навчально-корекційного впливу щодо розвитку умінь розуміти тексти в учнів із затримкою психічного розвитку. Розглянуто психологічні передумови формування цих умінь у школярів даної категорії. Визначено дидактичний зміст критеріїв та рівні розуміння текстів учнями 4-х класів із затримкою психічного розвитку. Вміщено поетапну методику і спеціальне дидактико-методичне забезпечення з формування розуміння текстів у молодших школярів і затримкою психічного розвитку. Монографія адресована фахівцям у галузі корекційної освіти; викладачам вищих навчальних закладів, студентам і магістрантам напряму підготовки „Корекційна освіта”. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ПП «Медобори – 2006» | uk_UA |
dc.title | Навчання розуміння текстів молодших школярів із затримкою психічного розвитку | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
dc.type | Монографія | uk_UA |
dc.format.pages | 202 | uk_UA |