dc.description.abstract |
У навчальному посібнику з урахуванням новітніх досліджень у галузі спеціальної психології і педагогіки висвітлено загальні механізми оволодіння дітьми поняттям числа, формування у них рахунку і обчислювальних навичок, особливостей розв’язування арифметичних задач. Охарактеризовано можливі типи труднощів засвоєння молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР) знань з математики та причини їх виникнення. Представлено можливі шляхи подолання труднощів у процесі опанування дітьми з ПМР математичним матеріалом. Висвітлено характерні особливості організації навчання математики дітей з ПМР на уроках інформаційно-корекційного, розвивально-узагальнюючого і регуляційно-контролюючого типів. Запропоновано практичний матеріал: перспективний план для навчання дітей з ПМР математики у підготовчому, першому, другому, третьому і четвертому класах, зразки уроків, приклади корекційних і розвивальних завдань які можна використовувати на уроках математики, методику діагностики стану засвоєння знань з математики, корекційні завдання для роботи на індивідуальних заняттях і на уроках з математики.
Навчальний посібник адресується вчителям, логопедам, психологам спеціальних і загальноосвітніх навчальних закладів, аспірантам, студентам. |
uk_UA |