dc.contributor.author |
Докучина, Тетяна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-25T11:01:10Z |
|
dc.date.available |
2022-09-25T11:01:10Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Докучина Т. Аналіз проблеми професійної мобільності корекційних педагогів / Т. Докучина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 9. - С. 54-65. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6666 |
|
dc.description.abstract |
У статті здійсненообґрунтування актуальності та теоретичний аналіз проблеми формування професійної мобільності корекційних педагогів. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності професійної мобільності. Обґрунтовано актуальність та визначено необхідність формування професійної мобільності у корекційних педагогів у процесі професійного навчання та професійної діяльності. Визначено чинники, що впливають формування професійної мобільності корекційних педагогів. Перспективним напрямом дослідження є розробка та апробація змісту й методичного забезпечення формування професійної мобільності корекційних педагогів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
;9 |
|
dc.subject |
мобільність |
uk_UA |
dc.subject |
професійна мобільність |
uk_UA |
dc.subject |
корекційні педагоги |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз проблеми професійної мобільності корекційних педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |