ElarK-PNU

Аналіз проблеми професійної мобільності корекційних педагогів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Докучина, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-09-25T11:01:10Z
dc.date.available 2022-09-25T11:01:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Докучина Т. Аналіз проблеми професійної мобільності корекційних педагогів / Т. Докучина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 9. - С. 54-65. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6666
dc.description.abstract У статті здійсненообґрунтування актуальності та теоретичний аналіз проблеми формування професійної мобільності корекційних педагогів. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності професійної мобільності. Обґрунтовано актуальність та визначено необхідність формування професійної мобільності у корекційних педагогів у процесі професійного навчання та професійної діяльності. Визначено чинники, що впливають формування професійної мобільності корекційних педагогів. Перспективним напрямом дослідження є розробка та апробація змісту й методичного забезпечення формування професійної мобільності корекційних педагогів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;9
dc.subject мобільність uk_UA
dc.subject професійна мобільність uk_UA
dc.subject корекційні педагоги uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.title Аналіз проблеми професійної мобільності корекційних педагогів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу