Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Докучина, Тетяна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-25T11:01:10Z | |
dc.date.available | 2022-09-25T11:01:10Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Докучина Т. Аналіз проблеми професійної мобільності корекційних педагогів / Т. Докучина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 9. - С. 54-65. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6666 | |
dc.description.abstract | У статті здійсненообґрунтування актуальності та теоретичний аналіз проблеми формування професійної мобільності корекційних педагогів. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності професійної мобільності. Обґрунтовано актуальність та визначено необхідність формування професійної мобільності у корекційних педагогів у процесі професійного навчання та професійної діяльності. Визначено чинники, що впливають формування професійної мобільності корекційних педагогів. Перспективним напрямом дослідження є розробка та апробація змісту й методичного забезпечення формування професійної мобільності корекційних педагогів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;9 | |
dc.subject | мобільність | uk_UA |
dc.subject | професійна мобільність | uk_UA |
dc.subject | корекційні педагоги | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.title | Аналіз проблеми професійної мобільності корекційних педагогів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |