ElarK-PNU

Особливості створення соціального середовища в інклюзивному класі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чопік, Олена Василівна
dc.date.accessioned 2022-09-25T11:10:40Z
dc.date.available 2022-09-25T11:10:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чопік О.В. Особливості створення соціального середовища в інклюзивному класі / О.В. Чопік // Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні./ за ред. С.П. Миронової, Л. Б. Платаш. Чернівці: «Технодрук», 2021. С. 185-199. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-8034-20-7
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6667
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі створення соціального середовища в інклюзивному класі. Розглянуто умови створення сприятливого середовища для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Визначено чинники формування ставлення школярів з типовим розвитком до однокласників з особливими освітніми потребами. Наголошено на ролі педагогів і батьків учнів у формуванні позитивного соціально-психологічного клімату інклюзивного класу. Подано результати дослідження ставлення дітей з типовим розвитком до ровесників з особливими освітніми потребами. Проаналізовано результати дослідження колективів інклюзивних класів за методикою А. Фідлера. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВКФ «Технодрук» uk_UA
dc.subject соціальне середовище uk_UA
dc.subject інклюзивний клас uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject учні з типовим розвитком uk_UA
dc.subject педагоги uk_UA
dc.subject батьки uk_UA
dc.title Особливості створення соціального середовища в інклюзивному класі uk_UA
dc.title.alternative Features of creating a social environment in an inclusive classroom uk_UA
dc.type Book chapter uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу