ElarK-PNU

Готовність суб′єктів освітнього процесу в дошкільному закладі до міжособистісного спілкування в умовах інклюзивної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Піроженко, Тамара
dc.contributor.author Михальська, Світлана Анатоліївна
dc.contributor.author Хартман, Олена
dc.date.accessioned 2022-09-25T12:05:31Z
dc.date.available 2022-09-25T12:05:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Михальська С.А., Піроженко Т.О., Хартман О.Ю. Готовність суб′єктів освітнього процесу в дошкільному закладі до міжособистісного спілкування в умовах інклюзивної освіти. Освіта ХХІ століття : реалії, виклики, тенденції розвитку : колективна монографія / за наук. ред. проф. Цвєткової Ганни ‒ Hameln : InterGING, 2020. С. 100-124. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6672
dc.description.abstract В статті висвітлено авторський погляд на проблему міжособистісного спілкування суб’єктів освітнього процесу в дошкільній галузі в умовах інклюзії. Предметом аналізу виступає Аспект психологічної готовності дітей, батьків вихованців, педагогів до взаємодії в ситуації впровадження інклюзивної освіти в Україні. В статті наведено діагностичний інструментарій вивчення означеного питання. Представлено результати дослідження. Подано опис кількісного та якісного аналізу отриманих даних. uk_UA
dc.description.abstract The article is dedicated to authors’ view on the problem of the educational process interpersonal communication in the preschool field in the context of inclusion. The subject of the analysis is the aspect of children, parents and teachers psychological readiness to interact in the context of inclusive education implementation strategy in Ukraine. The authors propose the diagnostic tools for studying of this issue. The research results are presented by the authors and the description of quantitative and qualitative analysis of the obtained data is given. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher InterGING uk_UA
dc.subject дитина uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject дошкільний вік uk_UA
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject спілкування uk_UA
dc.subject дитина з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject child en
dc.subject personality en
dc.subject preschool age en
dc.subject interaction en
dc.subject coпmmunication en
dc.subject a child with special educational needs en
dc.title Готовність суб′єктів освітнього процесу в дошкільному закладі до міжособистісного спілкування в умовах інклюзивної освіти uk_UA
dc.title.alternative READYNESS OF THE SUBJECTS OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN THE PRESCHOOL INSTITUTION TO INTERPERSONAL COMMUNICATION IN CONDITIONS OF INCLUSIVE EDUCATION en
dc.type Book chapter en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу