Репозиторий Dspace

Шляхи формування та структура фізичної вихованості дітей старшого дошкільного віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бабюк, Сергій Миколайович
dc.contributor.author Козак, Євген Павлович
dc.date.accessioned 2022-12-30T11:24:16Z
dc.date.available 2022-12-30T11:24:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бабюк С. М. Шляхи формування та структура фізичної вихованості дітей старшого дошкільного віку / С. М. Бабюк, Є. П. Козак // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. – 2018. – Вип. 11. – С. 25-32. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6893
dc.description.abstract У статті автор досліджує сутність та структуру фізичної вихованості дітей старшого дошкільного віку, яка формується в процесі спеціально організованого фізичного виховання дітей у взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї. Педагогічна сутність фізичного виховання визначається його змістом як складової загального виховання. В результаті фізичного виховання у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї у дітей старшого дошкільного віку слід сформувати складне новоутворення, яке нами визначене як фізична вихованість, яке характеризується наявністю у старших дошкільників необхідних елементарних знань, умінь та навичок в галузі фізичної культури, сформованих мотивів, усвідомленої потреби в заняттях фізичними вправами, здатності самостійно застосовувати засвоєне. У структурі фізичної вихованості простежуються когнітивний, емоційно-мотиваційний та діяльнісний компоненти. uk_UA
dc.description.abstract In this article the author explores the nature and structure of the physical upbringing of children under school age, which is formed during specially organized physical training for children in preschool institutions interaction and family. Pedagogical essence of physical education is determined by its content as a component of general education. As a result of physical education in the interaction of preschool educational institutions and families of children of the senior preschool age, we must form a complex neoplasm, which we defined as physical behavior, which is characterized by the presence in the senior preschoolers of the necessary basic knowledge, skills and abilities in the field of physical culture, the formed motives, a conscious need for exercises, exercises, the ability to independently apply assimilated. In the structure of physical education cognitive, emotional, motivational and activity components are traced. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини;Вип. 11
dc.subject фізична вихованість uk_UA
dc.subject елементарні знання з фізичної культури uk_UA
dc.subject емоційні переживання uk_UA
dc.subject інтерес uk_UA
dc.subject мотиви до занять фізичною культурою uk_UA
dc.subject звичка uk_UA
dc.subject рhysical behavior en
dc.subject basic knowledge for the physical en
dc.subject emotional experiences en
dc.subject interests en
dc.subject motives for physical education en
dc.subject habit en
dc.title Шляхи формування та структура фізичної вихованості дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Article en
dc.format.pages 8 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись