Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гнатишин, Віта Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-12T14:08:35Z | |
dc.date.available | 2023-01-12T14:08:35Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гнатишин В. М. Використання тренінгових технологій на уроках німецької мови: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Віта Михайлівна Гнатишин. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6920 | |
dc.description.abstract | Тренінг як технологія навчання використовується вже протягом тривалого часу, але іншомовний комунікативний тренінг лише в останні роки набуває все ширшого застосування. Технологія комунікативного тренінгу спрямована на розвиток умінь учнів різних вікових груп безпосередньо й опосередковано спілкуватися рідною та іноземною мовами. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та перевірити на практиці ефективність використання тренінгових технологій на уроках німецької мови у закладах загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) | uk_UA |
dc.title | Використання тренінгових технологій на уроках німецької мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |