Репозиторий Dspace

Метод кейс-стаді у формуванні професійних компетенцій майбутніх вчителів фізичної культури

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чистякова, Марина Олександрівна
dc.contributor.author Мазур, Василь Йосипович
dc.contributor.author Гурман, Леонід Дмитрович
dc.contributor.author Ладиняк, Андрій Богданович
dc.contributor.author Приходько, Володимир Миколайович
dc.contributor.author Марчук, Данііл Володимирович
dc.contributor.author Марчук, Володимир Миколайович
dc.date.accessioned 2023-02-03T11:34:05Z
dc.date.available 2023-02-03T11:34:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Чистякова, М., Мазур, В., Гурман, Л., Ладиняк, А., Приходько, В., Марчук, Д., & Марчук, В. (2022). Метод кейс-стаді у формуванні професійних компетенцій майбутніх вчителів фізичної культури. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, (26), 150-155. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6990
dc.description.abstract У статті проаналізовано метод кейс-стаді у професійно орієнтованому навчанні майбутніх вчителів фізичної культури. Кейс- метод допомагає здобувачам вищої освіти представити себе в реальній професійній ситуації, а не просто вирішити проблемну ситуацію. Мета. Схарактеризувати зміст і можливості застосування методу кейс-стаді у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. Методи. Для досягнення поставленої мети використовували аналіз спеціальної науково-методичної літератури щодо змісту, завдань, структури кейс-методу, класифікації кейс-типів залежно від мети. Педагогічне анкетування. Результати. Обґрунтовано взаємозв’язок кейсів з іншими методами навчання професійної підготовки. Одержані результати анкетування показали високий рівень зацікавленості здобувачів вищої освіти до запропонованого методу та високий рівень їхньої готовності до розв’язання педагогічних ситуацій. Показано, що використання кейс-стаді методу в умовах професійної підготовки створює необхідні передумови як для розвитку компетентності здобувачів вищої освіти, так і для формування вміння приймати колективні та індивідуальні рішення професійного характеру. Висновок полягає в тому, що організація аудиторної роботи на основі методу кейс- стаді стимулює інтерес майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності та підвищує якість їхньої підготовки. uk_UA
dc.description.abstract This article analyzes the case-study method as a modern technology of professionally oriented teaching of future teachers of physical culture. The case study method helps students present themselves in real life situations, rather than just solve a complex problem. Objective. To characterize the content and possibilities of applying the case method in the process of professional training of future physical education teachers. Methods.To achieve this goal, methods of theoretical analysis of the scientific literature on the content, objectives, structure of case technologies; classification of case-types depending on the educational purpose are used, questionnaire. Results. The interconnection of case studies with other methods of teaching and professional training is substantiated. The obtained results of the questionnaire showed a high level of interest of higher education seekers in the proposed method and a high level of their readiness to solve pedagogical situations. The use of the case method in the conditions of professional training creates the necessary prerequisites both for the development of the competence of students of higher education and for the formation of the ability to make collective and individual decisions of a professional nature. Conclusion. The conclusion is that the auditorium work organization based on the case-study method stimulates future teachers of physical culture interest and increases their preparation quality. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавець Панькова А.С. uk_UA
dc.subject кейс-навчання uk_UA
dc.subject професійна підготовка майбутніх фахівців uk_UA
dc.subject майбутні вчителі фізичної культури uk_UA
dc.subject потенціал uk_UA
dc.subject ситуація uk_UA
dc.subject case-study en
dc.subject professional training of future specialists en
dc.subject future teachers of physical culture en
dc.subject potential en
dc.subject situation en
dc.title Метод кейс-стаді у формуванні професійних компетенцій майбутніх вчителів фізичної культури uk_UA
dc.title.alternative Case studies method as a technology for the formation of professional competences of future teachers of physical culture en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись