dc.contributor.author |
Атаманчук, Петро Сергійович |
|
dc.contributor.author |
Мендерецький, Вадим Владиславович |
|
dc.contributor.author |
Панчук, Олег Петрович |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-10T08:11:51Z |
|
dc.date.available |
2023-02-10T08:11:51Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Атаманчук П.С. Цілеорієнтоване формування природничо-наукових компетентностей майбутнього вчителя / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький, О.П. Панчук // The 8th International scientific and practical conference “Topical issues of the development of modern science” (April 8-10, 2020) Publishing House “ACCENT”, Sofia, Bulgaria. 2020. P. 121-132. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7027 |
|
dc.description.abstract |
Матеріал даної статті стосується дослідження та розв’язання проблеми управління процесами формування компетентнісного та світоглядного становлення майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. Відомо, що найвищому рівню фахової підготовки педагога відповідає сформованість його власного педагогічного кредо. Вперше у вітчизняній і світовій предметній дидактиці ілюструється можливість впровадження технології бінарних цілеорієнтацій (конкретна навчальна дисципліна + методика її навчання) як засобу формування цілісного педагогічного кредо майбутнього фахівця. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Publishing House "ACCENT" |
uk_UA |
dc.subject |
фізика |
uk_UA |
dc.subject |
природничо-наукова грамотність |
uk_UA |
dc.subject |
дидактика фізики |
uk_UA |
dc.subject |
освітній прогноз |
uk_UA |
dc.subject |
бінарність цільової програми |
uk_UA |
dc.subject |
контроль |
uk_UA |
dc.subject |
управління навчанням |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
світогляд |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічне кредо |
uk_UA |
dc.title |
Цілеорієнтоване формування природничо-наукових компетентностей майбутнього вчителя |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |