Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Атаманчук, Петро Сергійович | |
dc.contributor.author | Мендерецький, Вадим Владиславович | |
dc.contributor.author | Панчук, Олег Петрович | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T08:11:51Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T08:11:51Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Атаманчук П.С. Цілеорієнтоване формування природничо-наукових компетентностей майбутнього вчителя / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький, О.П. Панчук // The 8th International scientific and practical conference “Topical issues of the development of modern science” (April 8-10, 2020) Publishing House “ACCENT”, Sofia, Bulgaria. 2020. P. 121-132. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7027 | |
dc.description.abstract | Матеріал даної статті стосується дослідження та розв’язання проблеми управління процесами формування компетентнісного та світоглядного становлення майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. Відомо, що найвищому рівню фахової підготовки педагога відповідає сформованість його власного педагогічного кредо. Вперше у вітчизняній і світовій предметній дидактиці ілюструється можливість впровадження технології бінарних цілеорієнтацій (конкретна навчальна дисципліна + методика її навчання) як засобу формування цілісного педагогічного кредо майбутнього фахівця. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Publishing House "ACCENT" | uk_UA |
dc.subject | фізика | uk_UA |
dc.subject | природничо-наукова грамотність | uk_UA |
dc.subject | дидактика фізики | uk_UA |
dc.subject | освітній прогноз | uk_UA |
dc.subject | бінарність цільової програми | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | управління навчанням | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | світогляд | uk_UA |
dc.subject | педагогічне кредо | uk_UA |
dc.title | Цілеорієнтоване формування природничо-наукових компетентностей майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.type | Article | en |