DSpace Repository

Науково-методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вчителів з безпеки життєдіяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Чорна, Оксана Григорівна
dc.date.accessioned 2023-02-10T08:31:37Z
dc.date.available 2023-02-10T08:31:37Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Чорна О. Г. Науково-методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вчителів з безпеки життєдіяльності / О. Г. Чорна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Сер. : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 337-339. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7028
dc.description.abstract У статті представлено аналіз науково-методологічних підходів щодо професійної підготовки з безпеки життєдіяльності майбутніх вчителів природничого напряму підготовки. Результати аналізу сучасних методологічних підходів свідчать про їхні значні наукові можливості у вивченні і вдосконаленні професійної підготовки майбутнього вчителя. uk_UA
dc.description.abstract The article presents the analysis of scientifi c and methodological approaches to training on safety of future teachers of natural Sciences areas of training. The results of the analysis of modern methodological approaches refl ect a signifi cant scientifi c opportunities in the study and improvement of professional preparation of future teachers. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject професійні компетенції uk_UA
dc.subject безпека життєдіяльності uk_UA
dc.subject системний підхід uk_UA
dc.subject діяльнісний підхід uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject акмеологічний підхід uk_UA
dc.subject аксіологічний підхід uk_UA
dc.subject інтегративний підхід uk_UA
dc.subject professional training en
dc.subject professional competence en
dc.subject safety en
dc.subject system approach en
dc.subject activity approach en
dc.subject competence approach en
dc.subject acmeological approach en
dc.subject axiological approach en
dc.subject integrative approach en
dc.title Науково-методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вчителів з безпеки життєдіяльності uk_UA
dc.title.alternative SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL APPROACHES TO TRAINING FUTURE TEACHERS SAFETY LIFE en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account