ElarK-PNU

Неформальна англомовна освіта в Україні: досвід та перспективи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Норкіна, Анастасія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-04-13T10:45:57Z
dc.date.available 2023-04-13T10:45:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Норкіна А. В. Неформальна англомовна освіта в Україні: досвід та перспективи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Анастасія Володимирівна Норкіна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 108 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7357
dc.description.abstract Впродовж останніх років в Україні простежується активізація звернень до неформальної освіти, зокрема, її елементу – іноземної мови, – поширення та вплив серед різних соціально-вікових та професійних груп. Розкриття специфіки функціонування неформальної англомовної освіти допоможе з’ясувати актуальні учнівські потреби; встановити, яким чином шкільний вчитель може покращити свою роботу та індивідуалізувати процес навчання, підвищити рівень зацікавленості та залученості учнів до освітнього процесу; внести корективи у методику підготовки педагогічних кадрів. Мета роботи – дослідити досвід та визначити перспективи розвитку неформальної англомовної освіти в Україні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) uk_UA
dc.title Неформальна англомовна освіта в Україні: досвід та перспективи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 108 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу