dc.contributor.author |
Панчук, Наталія Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-29T13:20:54Z |
|
dc.date.available |
2023-11-29T13:20:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Панчук Н.П. Методологічні основи завдань та змісту проведення занять з фахових психологічних дисциплін. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Кам’янець-Подільський, 24-25 листопада 2022 р.). Кам’янець-Подільський : НРЗВО "Кам’янець-Подільський державний інститут", 2022. С. 227-229. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7663 |
|
dc.description.abstract |
Аналіз структури підготовки фахівців вказує на те, що формування ціннісної сфери є провідним компонентом, оскільки ціннісні орієнтації сприяють успіху в майбутній професійній діяльності та забезпечують конкурентоспроможність в сучасному соціумі. Соціальну адаптацію студентів визначає психологічний або соціальний вибір цінностей-цілей та шляхів їх реалізації. Оскільки ціннісно-смислова свідомість особистості є сукупністю ціннісних орієнтацій, цінностей та інших мотивів діяльності, то вона визначає важливість процесу її становлення в процесі підготовки в закладах вищої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
НРЗВО "Кам’янець-Подільський державний інститут" |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні основи завдань та змісту проведення занять з фахових психологічних дисциплін |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |