Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Панчук, Наталія Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-29T13:20:54Z | |
dc.date.available | 2023-11-29T13:20:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Панчук Н.П. Методологічні основи завдань та змісту проведення занять з фахових психологічних дисциплін. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Кам’янець-Подільський, 24-25 листопада 2022 р.). Кам’янець-Подільський : НРЗВО "Кам’янець-Подільський державний інститут", 2022. С. 227-229. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7663 | |
dc.description.abstract | Аналіз структури підготовки фахівців вказує на те, що формування ціннісної сфери є провідним компонентом, оскільки ціннісні орієнтації сприяють успіху в майбутній професійній діяльності та забезпечують конкурентоспроможність в сучасному соціумі. Соціальну адаптацію студентів визначає психологічний або соціальний вибір цінностей-цілей та шляхів їх реалізації. Оскільки ціннісно-смислова свідомість особистості є сукупністю ціннісних орієнтацій, цінностей та інших мотивів діяльності, то вона визначає важливість процесу її становлення в процесі підготовки в закладах вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | НРЗВО "Кам’янець-Подільський державний інститут" | uk_UA |
dc.title | Методологічні основи завдань та змісту проведення занять з фахових психологічних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |