Стратегія інноваційних процесів у сучасній освіті України передбачає суттєву реорганізацію існуючих педагогічних систем, осмислення цінностей, цілей і змісту їх діяльності та корінний перехід від тоталітарної уніфікації, усталених стереотипів, неефективних шаблонів і жорстких форм до творчої ініціативи й індивідуальної відповідальності педагогів у організації педагогічного процесу. Очевидно, що в «умовах нестабільності суспільства формування особистості професіонала – громадянина, патріота, який чітко усвідомлює європейську перспективу, потребує підвищеної уваги держави і видається як головне завдання освітнього процесу закладу вищої освіти».
The article substantiates the importance of the problem of quality improvement. To improve the organization of the educational process, the acquisition of practical skills closes to the conditions of the educational process, the formation of professional and personal competencies of the future specialist it is advisable of the to pay important attention to the problem of practical training through the implementation of active teaching methods in the educational process of the higher educational institutions.