ElarK-PNU

Застосування технології «перевернутого навчання» на уроках німецької мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аносова, Катерина Леонідівна
dc.date.accessioned 2024-02-05T13:11:12Z
dc.date.available 2024-02-05T13:11:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Аносова К. Л. Застосування технології «перевернутого навчання» на уроках німецької мови: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Катерина Леонідівна Аносова. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7750
dc.description.abstract Сучасні реалії нашого життя (пандемія, війна) спричинили перехід на дистанційне чи, наразі, змішане навчання і спонукали методистів до пошуку нових технологій навчання, які покликані мотивувати здобувачів освіти працювати перед монітором комп’ютера. Однією із таких новітніх педагогічних технологій є «перевернуте навчання» (flipped learning), яка є досить актуальною під час навчання дистанційно. Цей підхід дозволяє змінити традиційну модель викладання і навчання, ставлячи акцент на самостійному опрацюванні матеріалу учнями перед заняттями та використанні часу на уроці для активних дій здобувачів освіти й обговорення, що є особливо важливим на уроці німецької мови. Мета дослідження – охарактеризувати особливості використання технології «перевернутого навчання» з метою підвищення ефективності вивчення німецької мови у старших класах закладів загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) uk_UA
dc.title Застосування технології «перевернутого навчання» на уроках німецької мови uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу