Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Аносова, Катерина Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T13:11:12Z | |
dc.date.available | 2024-02-05T13:11:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Аносова К. Л. Застосування технології «перевернутого навчання» на уроках німецької мови: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Катерина Леонідівна Аносова. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7750 | |
dc.description.abstract | Сучасні реалії нашого життя (пандемія, війна) спричинили перехід на дистанційне чи, наразі, змішане навчання і спонукали методистів до пошуку нових технологій навчання, які покликані мотивувати здобувачів освіти працювати перед монітором комп’ютера. Однією із таких новітніх педагогічних технологій є «перевернуте навчання» (flipped learning), яка є досить актуальною під час навчання дистанційно. Цей підхід дозволяє змінити традиційну модель викладання і навчання, ставлячи акцент на самостійному опрацюванні матеріалу учнями перед заняттями та використанні часу на уроці для активних дій здобувачів освіти й обговорення, що є особливо важливим на уроці німецької мови. Мета дослідження – охарактеризувати особливості використання технології «перевернутого навчання» з метою підвищення ефективності вивчення німецької мови у старших класах закладів загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) | uk_UA |
dc.title | Застосування технології «перевернутого навчання» на уроках німецької мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 91 | uk_UA |