dc.contributor.author |
Казимір, Валентина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-22T11:20:40Z |
|
dc.date.available |
2018-01-22T11:20:40Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Казимір В. О. Значення когнітивного підходу в дослідженні метафори / В. О. Казимір // Наук. праці Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Філологічні науки / [редкол.: Л. М. Марчук (відп. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Абетка, 2012. – Вип. 30. – С. 118–121. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/776 |
|
dc.description.abstract |
В парадигмі когнітивної лінгвістики, метафора розглядається як одна із форм концептуалізації реалій навколишнього світу, як результат когнітивного процесу, на основі якого формуються і виражаються нові поняття, а концептуальна система людини структурована і визначається за допомогою метафор. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
According to cognitive linguistics paradigm the metaphor is considered as one of forms of conception reality of the surrounding world. Being a result of cognitive process, on the basis of which new concepts are formed and expressed a conception system jf a person is structured and expressed with the help of metaphors. |
En |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Абетка |
uk_UA |
dc.subject |
метафора |
uk_UA |
dc.subject |
когнітивна лінгвістика |
uk_UA |
dc.subject |
пізнання реальності |
uk_UA |
dc.subject |
metaphor |
uk_UA |
dc.subject |
cognitive linguistics |
uk_UA |
dc.subject |
knowledge of reality |
uk_UA |
dc.title |
Значення когнітивного підходу в дослідженні метафори |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
811.112.2'373.612.2 |
|