Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Казимір, Валентина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T11:20:40Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T11:20:40Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Казимір В. О. Значення когнітивного підходу в дослідженні метафори / В. О. Казимір // Наук. праці Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Філологічні науки / [редкол.: Л. М. Марчук (відп. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Абетка, 2012. – Вип. 30. – С. 118–121. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/776 | |
dc.description.abstract | В парадигмі когнітивної лінгвістики, метафора розглядається як одна із форм концептуалізації реалій навколишнього світу, як результат когнітивного процесу, на основі якого формуються і виражаються нові поняття, а концептуальна система людини структурована і визначається за допомогою метафор. | uk_UA |
dc.description.abstract | According to cognitive linguistics paradigm the metaphor is considered as one of forms of conception reality of the surrounding world. Being a result of cognitive process, on the basis of which new concepts are formed and expressed a conception system jf a person is structured and expressed with the help of metaphors. | En |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Абетка | uk_UA |
dc.subject | метафора | uk_UA |
dc.subject | когнітивна лінгвістика | uk_UA |
dc.subject | пізнання реальності | uk_UA |
dc.subject | metaphor | uk_UA |
dc.subject | cognitive linguistics | uk_UA |
dc.subject | knowledge of reality | uk_UA |
dc.title | Значення когнітивного підходу в дослідженні метафори | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 811.112.2'373.612.2 |