Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Нагурська, Галина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-14T09:50:57Z | |
dc.date.available | 2024-03-14T09:50:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Нагурська Г. В. Формування методичної компетентності вчителя англійської мови: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Галина Василівна Нагурська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7859 | |
dc.description.abstract | Зміни концептуальних пріоритетів, що спостерігаються в освітньому просторі України, зумовлюють певний перегляд місця і функцій учителя як головного модератора навчального процесу в закладах загальної середньої освіти. Чільне місце у підготовці вчителя займає професійно-методична компетентність. Мета роботи – визначити особливості формування методичної компетентності вчителя англійської мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) | uk_UA |
dc.title | Формування методичної компетентності вчителя англійської мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 93 | uk_UA |