Репозиторий Dspace

Формування готовності корекційних педагогів до командної роботи у навчанні дітей з особливими освітніми потребами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Косовська, Аліна Олексіївна
dc.date.accessioned 2024-03-18T11:18:44Z
dc.date.available 2024-03-18T11:18:44Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Косовська А.О. Формування готовності корекційних педагогів до командної роботи у навчанні дітей з особливими освітніми потребами : дисертація на здобуття ступеня доктора філософії : 016 Спеціальна освіта. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023 – 298 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7870
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування готовності корекційних педагогів до командної роботи у навчанні дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано стан проблеми у психолого-педагогічній літературі, зокрема: окреслено сутність та структуру командної роботи в професійній діяльності корекційного педагога; визначено доцільність застосування командного підходу під час організації та реалізації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами; сформульовано сутність та зміст компетентності командної роботи корекційного педагога; обґрунтовано структуру готовності корекційного педагога до командної роботи у навчанні дітей з особливими освітніми потребами, визначено критерії, показники та рівні її сформованості; розроблено, апробовано та підтверджено ефективність психолого-педагогічного забезпечення, спрямованого на формування готовності корекційних педагогів до командної роботи, яке передбачає програму навчальної дисципліни «Командна робота у професійній діяльності корекційного педагога» і ділову гру «Командна робота – запорука успіху у навчанні дітей з ООП» призначену для майбутніх корекційних педагогів та програму тренінгу «Формування командної взаємодії в процесі психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами» призначену для корекційних педагогів як фахівців. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation study is devoted to the problem of forming the readiness of correctional teachers for teamwork in teaching children with special educational needs. Therefore, the status of the problem in psychological and pedagogical literature is analysed, in particular: the essence and structure of teamwork in the professional activity of a correctional teacher is outlined; the feasibility of using a team approach during the organization and implementation of the educational process for children with special educational needs is determined; the essence and content of the teamwork competence of the correctional teacher are formulated; the structure of the correctional teacher's readiness for teamwork during the education of children with special educational needs is substantiated, and the criteria, indicators, and levels of its formation are determined; the effectiveness of psychological and pedagogical support aimed at forming the readiness of correctional teachers for teamwork is developed, tested and confirmed, which includes the educational discipline program "Teamwork in the professional activity of a correctional teacher", the business game "Teamwork is the key to success in teaching children with special needs", intended for future correctional teachers, as well as the training program "Formation of team interaction in the process of psychological and pedagogical support of children with special educational needs", intended for correctional teachers as specialists. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject формування готовності uk_UA
dc.subject навчання дітей з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject командна робота uk_UA
dc.subject партнерство uk_UA
dc.subject корекційні педагоги uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.subject підготовка педагогів uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject спеціальна освіта uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject formation of readiness en
dc.subject education of children with special educational needs en
dc.subject teamwork en
dc.subject partnership en
dc.subject correctional teachers en
dc.subject students of higher education en
dc.subject teacher training en
dc.subject professional competence en
dc.subject special education en
dc.subject inclusive education en
dc.title Формування готовності корекційних педагогів до командної роботи у навчанні дітей з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.title.alternative Formation of readiness of correctional teachers for teamwork in teaching children with special educational needs en
dc.type Thesis en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись