ElarK-PNU

Формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у закладах фахової передвищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидорук, Людмила Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-03-18T12:32:18Z
dc.date.available 2024-03-18T12:32:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сидорук Л.М. Формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у закладах фахової передвищої освіти : дисертація на здобуття ступеня доктора філософії : 011 Освітні, педагогічні науки. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023 – 292 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7872
dc.description.abstract Дослідження присвячене проблемі формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у закладах фахової передвищої освіти. За результатами системного аналізу виокремлено організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін. Визначено критерії, показники й рівні сформованості професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у ЗФПО, зокрема: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та особистісно-професійний. Розроблено та обґрунтовано складові моделі формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у ЗФПО. uk_UA
dc.description.abstract The research deals with the issue of future economists’ professional competence formation in the process of studying mathematical disciplines in professional prehigher educational institutions. According to the results of the system analysis, the organizational and pedagogical conditions for future economists’ professional competence formation in the process of studying mathematical disciplines are determined. The criteria, indicators and levels of future economists’ professional competence formation in the process of studying mathematical disciplines in PPEI such as motivational, cognitive, activity and personal-professional are determined. The components of the model for future economists’ professional competence formation in the process of studying mathematical disciplines in PPEI were developed and substantiated. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні економісти uk_UA
dc.subject математичні дисципліни uk_UA
dc.subject заклад освіти uk_UA
dc.subject фахова передвища освіта uk_UA
dc.subject competence en
dc.subject professional competence en
dc.subject future economists en
dc.subject mathematical disciplines en
dc.subject educational institution en
dc.subject vocational higher education en
dc.title Формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у закладах фахової передвищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Formation of future economists’ professional competence in the process of studying mathematical disciplines in professional prehigher educational institutions en
dc.type Thesis en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу