DSpace Repository

Інноваційні технології у викладанні фізики: засіб формування компетентностей студентів

Show simple item record

dc.contributor.author Семерня, Оксана Миколаївна
dc.contributor.author Суховірський, Олег Васильович
dc.contributor.author Рудницька, Жанна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-03-19T13:25:58Z
dc.date.available 2024-03-19T13:25:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Семерня, О. М., Суховірський, О. В., & Рудницька, Ж. О. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ: ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (212), 56-60. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-212-56-60 uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7876
dc.description.abstract У статті розглядаються можливості використання інноваційних технологій у викладанні фізики для формування компетентностей студентів. Проаналізовано, що відбуваються швидкі темпи розвитку науки і техніки; змінюється парадигми освіти; необхідна якісна підготовка фахівців для потреб ринку праці, і на зламі цих змін актуальним є використання інноваційних технологій в фізичній освіті зокрема. Узагальнено, що багато вчених досліджують сучасні інноваційні технології, і що всі вони активізують і мотивують студентів дієво та ефективно здобувати освіту, формувати фахові компетенції, виявляти їх (компетентності). Акцентовано в дослідженні про можливості використання інноваційних технологій для формування компетентностей студентів у фізиці. Методи дослідження обрано теоретичні та експериментальні. Серед теоретичних методів використовувались такі як: аналіз, синтез, обґрунтування, порівняння, узагальнення, систематичності та періодичності наукової інформації. Серед експериментальних методів використані такі, як педагогічний експеримент: спостереження, опитування, апробація. Результати дослідження показали, що сучасні інноваційні технології гарантовано формують компетентності студентів з фізики. Вперше описана методологія формування компетентностей студентів на основі інноваційних технологій у викладанні фізики. Такі етапи: аналіз і вибір сучасної інноваційної технології на основі аналізу компетентнісного завдання з фізики; ознайомлення з принципами дії технології; виконання компетентнісного завдання самостійно чи за допомогою технології; оприлюднення рішення розв’язаного завдання; моніторинг реальності відповіді, висновок, подальша перспектива дій. Висновки з дослідження узагальнюють цілісність та комплексність використання інноваційних технологій в освіті як мотивуючих та активізуючих засобів здобування вищої освіти. Подальші розвідки присвячуються глибшому дослідженню інноваційних технологій в освіті та їх практичному використанні для різних галузей, вивченні впливу інноваційних технологій на результативність навчання фізики. uk_UA
dc.description.abstract This article discusses the possibilities of using innovative technologies in physics education for the formation of students' competencies. The article analyzes the rapid pace of development of science and technology, the changing paradigms of education, and the need for high-quality training of professionals for the needs of the labor market. The relevance of the use of innovative technologies in physics education emphasized. The article summarizes the research of modern innovative technologies by many scientists, which shows that they activate and motivate students to effectively acquire education, form professional competencies, and demonstrate them. The article focuses on the possibilities of using innovative technologies for the formation of students' competencies in physics. The research methods used in the article are theoretical and experimental. The theoretical methods used are analysis, synthesis, justification, comparison, generalization, systematicity, and periodicity of scientific information. The experimental methods used are pedagogical experiment: observation, survey, and testing. The results of the study showed that modern innovative technologies guarantee the formation of students' competencies in physics. The article also describes a methodology for the formation of students' competencies based on innovative technologies in physics education. The methodology consists of the following stages: Analysis and selection of a modern innovative technology based on the analysis of a competency task in physics; Familiarization with the principles of operation of the technology; Independent or assisted performance of a competency task; Publication of the solution to the solved task; Monitoring the reality of the answer, conclusion, further perspective of actions. The conclusions of the study summarize the integrity and complexity of the use of innovative technologies in education as motivating and activating means of acquiring higher education. Further research is devoted to a deeper study of innovative technologies in education and their practical use for various fields. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.subject викладання фізики uk_UA
dc.subject формування компетентностей uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject компетентності uk_UA
dc.subject віртуальна та доповнена реальності uk_UA
dc.subject innovative technologies en
dc.subject physics education en
dc.subject formation of competencies en
dc.subject students en
dc.subject competencies en
dc.subject virtual and augmented reality en
dc.title Інноваційні технології у викладанні фізики: засіб формування компетентностей студентів uk_UA
dc.title.alternative INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN PHYSICS TEACHING: A TOOL FOR DEVELOPING STUDENT COMPETENCIES en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account