Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Федорчук, Вікторія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-25T06:23:57Z | |
dc.date.available | 2024-06-25T06:23:57Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Федорчук В. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до використання інноваційних педагогічних технологій в умовах Нової української школи // Науково-методичний супровід професійної підготовки педагогічних та керівних кадрів для Нової української школи : монографія [Електронне видання] / Л. В Задорожна-Княгницька та ін.; за заг. ред. О. А. Голюк. Київ: Маріупольський державний університет, 2024. С. 100-121. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8130 | |
dc.description.abstract | Суспільні зміни, нові орієнтири висувають перед сучасною освітньою системою все більші вимоги до професійно-педагогічної підготовки вчителів початкової школи, перед якими щоразу постають нові виклики. Тому необхідно реформувати систему професійної підготовки педагогів з урахуванням новітніх орієнтирів та реформ сьогодення. Професійна діяльність вчителя початкових класів має свою специфіку, зважаючи на її багатогранність, багатофункціональність, різноманітність комунікативну емоційність та багатовекторність педагогічної взаємодії. У зв’язку з цим, вчителі початкової школи покликані забезпечувати якісне викладання та особистісний розвиток дітей шляхом поступового залучення їх до різноманітних видів діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Маріупольський державний університет | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до використання інноваційних педагогічних технологій в умовах Нової української школи | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |