dc.contributor.author |
Притуляк, Максим Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-09T12:13:54Z |
|
dc.date.available |
2024-10-09T12:13:54Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Притуляк М. С. Теоретико-методичні основи формування іміджу суб’єктів спортивної діяльності: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Максим Сергійович Притуляк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8323 |
|
dc.description.abstract |
У XXI столітті технології формування іміджу використовуються в усіх сферах суспільного життя. Питання створення системи імідж-технологій в спорті залишається відкритим. Ефективне використання технологій, механізмів й інструментів формування іміджу в спорті може стати одним з критеріїв успішності професійної діяльності фахівців у галузі зв’язків з громадськістю, журналістики, психології, реклами, менеджменту і маркетингу. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично визначити детермінанти позитивного іміджу суб’єктів спортивної діяльності, на основі чого розробити систему технологій його формування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
017 Фізична культура і спорт |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методичні основи формування іміджу суб’єктів спортивної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
94 |
uk_UA |