ElarK-PNU

Теоретико-методичні основи формування іміджу суб’єктів спортивної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Притуляк, Максим Сергійович
dc.date.accessioned 2024-10-09T12:13:54Z
dc.date.available 2024-10-09T12:13:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Притуляк М. С. Теоретико-методичні основи формування іміджу суб’єктів спортивної діяльності: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Максим Сергійович Притуляк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8323
dc.description.abstract У XXI столітті технології формування іміджу використовуються в усіх сферах суспільного життя. Питання створення системи імідж-технологій в спорті залишається відкритим. Ефективне використання технологій, механізмів й інструментів формування іміджу в спорті може стати одним з критеріїв успішності професійної діяльності фахівців у галузі зв’язків з громадськістю, журналістики, психології, реклами, менеджменту і маркетингу. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично визначити детермінанти позитивного іміджу суб’єктів спортивної діяльності, на основі чого розробити систему технологій його формування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 017 Фізична культура і спорт uk_UA
dc.title Теоретико-методичні основи формування іміджу суб’єктів спортивної діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 94 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу