Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Балакай, Михайло Євгенович | |
dc.date.accessioned | 2024-10-10T11:47:45Z | |
dc.date.available | 2024-10-10T11:47:45Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Балакай М. Є. Фізична підготовка учнів середніх класів закладу загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Михайло Євгенович Балакай. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 64 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8333 | |
dc.description.abstract | Оптимізація процесу фізичного виховання, який є спеціалізованим цілеспрямованим педагогічним процесом, може бути досягнута через впровадження загальнотеоретичних принципів. Дидактичні принципи індивідуалізації та доступності часто використовуються при навчанні руховим діям. Проте в системі контролю за розробкою нормативів для оцінки фізичної підготовленості ці принципи практично не враховуються. Поточна система контролю рівня фізичної підготовленості школярів базується на результатах рухових тестів та не враховує індивідуальні різниці в морфології, функціях, психологічних особливостях і конституційних особливостях дітей та молоді. Мета дослідження – визначити основні чинники, які безпосередньо впливають на індивідуальні норми фізичної підготовленості учнів середніх класів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Фізична культура) | uk_UA |
dc.title | Фізична підготовка учнів середніх класів закладу загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 64 | uk_UA |