dc.contributor.author |
Яцук, Денис Андрійович |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-12T10:35:46Z |
|
dc.date.available |
2024-10-12T10:35:46Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Яцук Д. А. Нетрадиційні засоби і методи корекції порушених функцій дітей під час занять фізичними вправами: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Денис Андрійович Яцук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8348 |
|
dc.description.abstract |
Фізичне виховання для досягнення поставленої мети використовує комплекс засобів і методів. Основним специфічним засобом є фізичні вправи, оскільки їхнє використання сприяє вирішенню всіх завдань фізичного виховання. Крім цього іншими, але також важливими засобами, є гігієнічні та природні чинники. Хоча за допомогою цих засобів можна вирішити тільки деякі завдання фізичного виховання, але враховуючи сучасні тенденції цього педагогічного процесу, а саме щодо його оздоровчого пріоритету, такі засоби набувають важливого значення. Об'єкт дослідження – заняття фізичними вправами. Предмет дослідження – нетрадиційні засоби і методи фізичного виховання в інклюзивному змісті занять фізичними вправами у закладі загальної середньої освіти. Мета дослідження – вдосконалити організацію і зміст фізичної активності дітей із порушеними функціями, що ґрунтується на нетрадиційних засобів і методів фізичного виховання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Фізична культура) |
uk_UA |
dc.title |
Нетрадиційні засоби і методи корекції порушених функцій дітей під час занять фізичними вправами |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |