Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яцук, Денис Андрійович | |
dc.date.accessioned | 2024-10-12T10:35:46Z | |
dc.date.available | 2024-10-12T10:35:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Яцук Д. А. Нетрадиційні засоби і методи корекції порушених функцій дітей під час занять фізичними вправами: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Денис Андрійович Яцук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8348 | |
dc.description.abstract | Фізичне виховання для досягнення поставленої мети використовує комплекс засобів і методів. Основним специфічним засобом є фізичні вправи, оскільки їхнє використання сприяє вирішенню всіх завдань фізичного виховання. Крім цього іншими, але також важливими засобами, є гігієнічні та природні чинники. Хоча за допомогою цих засобів можна вирішити тільки деякі завдання фізичного виховання, але враховуючи сучасні тенденції цього педагогічного процесу, а саме щодо його оздоровчого пріоритету, такі засоби набувають важливого значення. Об'єкт дослідження – заняття фізичними вправами. Предмет дослідження – нетрадиційні засоби і методи фізичного виховання в інклюзивному змісті занять фізичними вправами у закладі загальної середньої освіти. Мета дослідження – вдосконалити організацію і зміст фізичної активності дітей із порушеними функціями, що ґрунтується на нетрадиційних засобів і методів фізичного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Фізична культура) | uk_UA |
dc.title | Нетрадиційні засоби і методи корекції порушених функцій дітей під час занять фізичними вправами | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |